DOIJ kozijnonderhoudWinnaar in klantgerichtheid en transitieplan
Klantgerichtheidsprijzen van Wonion
Zelf opschrijven dat je lekker klantgericht bezig bent is leuk. Maar het telt natuurlijk pas echt als klanten dat zelf zeggen. Daarom zijn we apetrots op de klantgerichtheidsprijzen van Wonion. Niet één, maar zelfs twee keer achter elkaar kregen wij die prijs van de bewoners van woningcorporatie Wonion. Dat schijnt uniek te zijn. Zelf vinden we klantgerichtheid trouwens heel normaal. De bewoner, daar doen we het voor!
Transitieplan pakt maar liefst 2 prijzen!
De warmtevraag van het woningaanbod verlagen, met behoud van de bestaande kozijnen en beglazing. Het kan! Meer doen met minder, op vele fronten, in combinatie met duurzame materialen. Concrete maatregelen met harde resultaten en een zachte voetafdruk. Hoe duurzaam wil je het hebben! Dreamteam Hogeschool van Arnhem en Nijmegen, Wonion en DOIJ kozijnonderhoud sleepten maar liefst 2 prijzen in de wacht! We zijn kei trots op “onze” studenten Tijmen Bersselaar en Jur Geraats! Jij wilt de wereld ook een beetje mooier maken toch, nou meld je dan even. Dan gaan we samen de mogelijkheden verkennen!
We geven ruiterlijk toe dat we goed zijn!
DOIJ werkt
Stil
Onze DOIJ samenwerkers zijn geen lawaaipapegaaien. Ze hebben geluidsarm materiaal en zetten geen radio aan (zo voorkomen we ook dat ze vals mee gaan zingen).
DOIJ werkt
Schoon
Onze DOIJ samenwerkers zijn geen smeerkezen. Ze werken netjes en laten alles schoon achter. Vochtige doekjes, schoonmaakschuim, raamwissers, stofzuigers, het is allemaal standaarduitrusting.
DOIJ werkt
Veilig
Onze DOIJ samenwerkers zijn geen acrobaten. Op hoogte nemen ze veilige maatregelen. Voor u en voor zichzelf. Tilhulpen zorgen dat hun rug langer meegaat.
Kennismaken met DOIJ?
Neem contact op
Door het formulier te verzenden ga je akkoord met de voorwaarden en onze privacy policy.
